Diensten


Animale beveiliging
Artiestenbegeleiding
Camerabewaking
EHBO en EHBD-u
Evenementenbeveiliging
Horecaportiers
Nachtbewaking
Objectbeveiliging
Portofoonverhuur
Terreinbewaking
Verkeersregelaars
Parkeerbeheer

 




Animale beveiliging

   

Bij bepaalde evenementen kan het geven van extra preventie een aanvulling zijn op de beveiligingsactiviteiten. Het inzetten van hondenbegeleiding is een perfecte manier om voor extra preventie te zorgen. De diensthond kan heel breed ingezet worden. Het werkt preventief en is effectief op druk bezochte plekken zoals evenementen en festivals, maar ook op bouwterreinen en bij nachtbewaking. Men heeft vaak ontzag voor de diensthond en deze schrikt op voorhand kwaadwillende of onruststokers af. En kan grote mensen massa's helpen gecontroleerd te begeleiden. .

 


Artiestenbegeleiding

   

Wij begeleiden uw artiest(en) en/of vip(s) van aankomst tot vertrek.
En zorgen dat zij vriendelijk ontvangen worden en zich veilig voelen en alles naar wens zal verlopen.
Tevens kunnen wij er voor zorgen dat zij worden voorzien van een hapje en een drankje, uitleg geven over het programma en de eventuele locatie en wat de mogelijkheden zijn.
Al naar gelang de afspraken en wensen die zijn afgesproken tussen u en de artiest(en)en/of vip(s).

 


Camerabewaking

   

Mobiel cameratoezicht word steeds vaker ingezet bij grote en kleine evenementen. Zo is het voor politie of beveiliging mogelijk het complete evenement vanuit 1 punt te overzien. Beelden waarop strafbare feiten zijn vastgelegd kunnen tijdelijk worden bewaard om een verdachte eventueel strafrechtelijk te kunnen vervolgen.
Cameratoezicht geeft bovendien de mogelijkheid om beter en sneller te kunnen ingrijpen op het moment dat een ordeverstoring dreigt te ontstaan. Strafbare feiten en andere wanordelijkheden kunnen zo worden voorkomen.
Kopen is vaak voor korte tijd te duur of teveel werk, huren kan dan een uitkomt zijn zeker als het snel geregeld moet worden of u van het gemak gebruik wil maken.
Tijdelijke camerabeveiliging huren voor bouw of een evenement? Neem dan contact met ons op.

 


EHBO en EHBD-u

   

Als u een evenement organiseert heeft u vaak ook EHBO nodig. Wij hebben bevoegde EHBO'ers die wij in kunnen zetten bij uw evenement. Zij zijn uitgerust met de noodzakelijke hulpmiddelen die nodig zijn bij het verlenen van de eerste hulp. Ook zijn zij in bezit van een reanimatie diploma. Onze EHBO'ers werken nauw samen met onze beveiligers en staan met hen in contact door middel van een portofoon zodat zij snel ter plaatsen kunnen zijn waar dat nodig is.

Tevens zijn bijna al onze medewerkers in het bezit van EHBD-u. Eerste hulp bij drugs ongevallen (in het uitgaanscircuit) wordt tegenwoordig steeds vaker verplicht gesteld door vergunning verstrekkers. De toename van drugsgebruik wordt steeds groter en daarmee de kans op ongevallen. Onze medewerkers hebben deze cursus met succes volbracht en zijn in het bezit van het EHBD-u certificaat inclusief reanimatie en AED.

 


 

Evenementenbeveiliging

   

Of het nu gaat om bedrijfspresentatie, bedrijfs- personeelsfeest, dorpsfeest, partijen, tentfeest, evenement of elk ander feest het is van groot belang dat dit zo rustig en veilig mogelijk verloopt.
Wij kunnen zorgen voor toegangscontrole, preventieve controles en podiumbewaking tot het beschermen van bezoekers en het terrein.
En wij zullen er voor zorgen dat onregelmatigheden zoveel mogelijk mondeling opgelost of gesust worden en ongewenste bezoekers het terrein op een rustige manier verlaten.

 




Horecaportier

   

Een horecaportier is het visitekaartje van uw horecabedrijf.
Wij noemen horecaportiers liever "gastheer" of "gastvrouw" en zijn inzetbaar in uw bedrijf voor toegangscontrole, visiteren en toezicht.
Zij heten uw gasten welkom en zullen uw deurbeleid en huisregels naleven.
Zij zullen zorgen dat er een prettige sfeer is en incidenten beperken tot een minimum en zo nodig personen op een nette manier verwijderen en eventueel de toegang ontzeggen.

 


Nachtbewaking

   

Elke locatie of object met eventueel bijbehorend terrein is anders.
Het beveiligen van de objecten of terreinen kan variëren van preventief aanwezig zijn tot toegangs- en uitgaanscontrole, uitgifte van bezoekerspassen, visitaties, brand- en sluitronden tot het afhandelen van calamiteiten. Onze beveiligers zorgen er voor dat criminele vergrijpen tot een minimum worden teruggebracht en onbevoegde geen toegang verkrijgen.

 


Objectbeveiliging

   

Het inzetten van objectbeveiligers draagt bij aan een veiliger gevoel en professionele uitstraling van uw bedrijf. Denk daarbij aan toegangs- en uitgangsbeheer, visitatie, receptiediensten en controle- , brand en sluitrondes in het gebouw en/of terrein. Het preventief aanwezig zijn werkt ongecontroleerd in- en uitgaande personen- en goederenvervoer tegen. Onze beveiligers zijn inzetbaar voor zowel beveiligingswerkzaamheden als wel receptiediensten als gastheer/vrouw en zullen uw bezoekers vriendelijk ontvangen aangezien de receptie uw visitekaartje is. Wij kunnen in overleg met u een aangepast pakket van diensten leveren aangepast aan uw wensen.

 


Portofoonverhuur

   

Portofoons worden bij uitstek daar ingezet waar snelheid van handelen en veiligheid voorop staan.
Met het huren van portofoons, headsets en andere accessoires bij ATS-Security verzekert u zichzelf van een zorgeloos evenement en een feilloze communicatie. Voor de verhuur van portofoons werkt ATS-Security uitsluitend met professionele apparatuur (met groot bereik). Op basis van uw eisen leveren we altijd de juiste portofoon met benodigde accessoires zoals handmicrofoons en oortjes.
Onze afdeling portofoonverhuur richt zich met name op verhuur voor evenementen, festivals en andere tijdelijke gebruikers.

 


Terreinbewaking

   

Veel terreinen krijgen steeds vaker te maken met diefstallen en/of vernielingen en sabotage. Terreinbewaking heeft een preventief karakter en voorkomt eventuele vervelende verrassingen.
Onze medewerkers maken controlerondes en reageren op onregelmatigheden en zullen indien nodig maatregelen nemen. Tevens kunnen wij indien u dit wenst toegangs- uitgangscontoles uitvoeren zodat er geen onbevoegde op het terrein komen en er niet ongevraagd goederen verdwijnen.

 


Verkeersregelaars

   

Verkeerregelaars zijn inzetbaar bij wegwerkzaamheden, afsluitingen van wegen en evenementen.
Onze verkeersregelaars zijn landelijk bevoegd.
Soms kan het wenselijk zijn om het verkeer bij u evenement te begeleiden wij leveren hier voor verkeersregelaars.
Deze zorgen voor dat de aankomst en het weggaan van uw bezoekers in goede banen wordt geleid en dat het overige verkeer er zo weinig mogelijk hinder van ondervind.
Tevens kunnen zij helpen bij het aanwijzen van parkeerplaatsen.

 


Parkeerbeheer

   

Parkeerbeheer is een aanvulling op onze diensten. Om uw evenement soepel te laten verlopen en parkeerproblemen te voorkomen, kunt u gebruik maken van ons parkeerbeheer. Zij verwijzen, begeleiden uw gasten en wijzen de parkeerplaatsen aan, zodat de aankomst en/of vertrek voorspoedig verloopt voor u en uw gasten.

 






A-T-S Security, Houtweg 64, 2461 GR Ter Aar // T. 06-53683963 // E. info@ats-security.nl